تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجموعه‌داران ساعت گرد هم می‌‌آیند

رئیس انجمن مجموعه‌داران ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برگزاری اولین گردهمایی مجموعه‌داران ساعت در مهر ماه/مشارکت انجمن مجموعه‌داران در نمایشگاه طلا و جواهر استان اصفهانمنوچهر لطفی، رئیس انجمن مجموعه‌داران ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری اولین گردهمایی مجموعه‌داران ساعت در مهر ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این گردهمایی با هدف شناسایی مجموعه‌داران ساعت در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این گردهمایی در روز سی‌ام مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن مجموعه‌داران ایران در بخش دیگری از سخنانش به آمادگی این مجموعه برای مشارکت در نمایشگاه طلا و جواهر استان اصفهان اشاره کرد و گفت: انجمن مجموعه‌داران ایران برای دومین بار در نمایشگاه طلا و جواهر استان اصفهان شرکت می‌کند.

لطفی ادامه داد: این انجمن غرفه‌ای از ساعت‌های آنتیک را در نمایشگاه طلا و جواهر استان اصفهان به خود اختصاص می‌دهد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به مشارکت در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر انجمن مجموعه‌داران ایران مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۷۴۴۶۴ تماس بگیرند.

خاطرنشان می‌شود؛ نمایشگاه طلا و جواهر استان اصفهان از ۲۰ تا ۲۱ تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجموعه‌داران ساعت گرد هم می‌‌آیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..