تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمالا در ال جی V30 از نمایشگر ثانویه خبری نخواهد بود

احتمالا در ال جی V30 از نمایشگر ثانویه خبری نخواهد بود

همانطور که سری گلکسی نوت سامسونگ به دلیل همراهی با یک قلم استایلوس، S Pen، از سایر محصولات متمایز است، سری V ال جی نیز به برخورداری از یک نمایشگر ثانویه در قسمت فوقانی نمایشگر اصلی معروف است که نمایش اطلاعاتی خاص را جدای از نمایشگر اصلی ممکن می سازد.


اما به نظر می رسد که بنا بر گزارش XDA و به نقل از یک منبع آگاه، ال جی پس از معرفی دو نسل از سری V، قصد دارد نمایشگر ثانویه را حذف کند. البته باید گفت که این تصمیم منطقی است چرا که شاید نمایشگر ثانویه ویژگی منحصر بفردی محسوب شود ولی کارکرد خاصی ندارد و بنابراین ال جی تصمیم گرفته تمرکز خود را بر سایر مشخصات گوشی قرار دهد.


یکی از ویژگی های جدید که احتمالا به V30 افزوده خواهد شد نمایشگر اولد است که با گزارش های قبلی مبنی بر اینکه ال جی دیسپلی تولید انبوه پنل های اولد را آغاز خواهد کرد همخوانی دارد. البته قطعا این ویژگی به ال جی اجازه می دهد در رقابت با سامسونگ و سایر کمپانی های تولیدکننده اسمارت فون که در محصولات خود از نمایشگر اولد استفاده کرده اند بهتر عمل کند.


البته هنوز نمی توان به صحت این گزارش ها اطمینان داشت. بر اساس آخرین اخبار ال جی در جریان IFA 2017 که در ماه سپتامبر برگزار می شود از V30 رونمایی خواهد کرد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمالا در ال جی V30 از نمایشگر ثانویه خبری نخواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..