تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد 11 درصدی کشفیات کالاهای قاچاق سلامت محور در کردستان

ه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جعفر آژنگ جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیسیون اصلی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان،گفت: اولویت انتظامی مقابله با باندهای کلان و ورود کالاهای قاچاقی سلامت محور است.

 آژنگ با بیان اینکه مضرات قاچاق کالا و ارز باید بیش از پیش برای مردم تببین شود،افزود: قاچاق کالا زیان جدی بر تولید و اقتصاد کشور وارد می‌کند و مقابله با این مسئله نیازمند ورود جدی رسانه‌ها و اقشار تاثیر گذار برای فرهنگ‌سازی در این زمینه است.

 وی از تشکیل قرارگاهی در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز خبرداد و گفت: در سه ماهه اول امسال 11 درصد در زمینه کشفیات کالاهای قاچاق سلامت محور در استان رشد داشته‌ایم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در سه ماه اول امسال در زمینه کشفیات لوازم آرایشی بهداشتی 16 درصد رشد داشته‌ایم، بیان کرد: در زمینه باندهای کلان و قاچاقچیان  پرونده‌های بالای 100 میلیون تومان 16 درصد افزایش کشفیات داریم.

 انتهای پیام/ م ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد 11 درصدی کشفیات کالاهای قاچاق سلامت محور در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..