تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هایلایت ۲۹۶: از سقف‌ خورشیدی پاناسونیک برای خودروهای الکتریکی تا کشف منشأ ژنتیکی مقاومت آنتی‌بیوتیکی

دانشمندان دانمارکی در تحقیقات خود به نتایج قابل استنادی در مورد منشأ ژنتیکی مقاومت آنتی‌بیوتیکی دست یافته‌اند. 

هایلایت از شنبه تا پنج‌شنبه، در زومیت منتشر می‌شود. برای دسترسی به ویدیوهای بیشتر از این بخش، به بخش هایلایت در زومیت، زیرشاخه‌ی ویدیو مراجعه کنید. 

در هایلایت امروز به سقف‌های خورشیدی پاناسونیک برای خودروهای الکتریکی، کشف منشأ ژنتیکی مقاومت آنتی‌بیوتیکی، درآمد ۴.۷ میلیارد دلاری اپل از اپ استور در ۶ ماهه‌ی نخست ۲۰۱۷، احتمال معرفی گوشی‌هایی با نمایشگر بدون حاشیه از سوی شارپ در ماه جاری و همچنین اضافه شدن قابلیت فیلتر کامنت‌های توهین‌آمیز در لایو ویدئو به اینستاگرام می‌پردازیم. با ما همراه باشید و هایلایت دویست و نود و ششم را از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب

در هایلایت امروز بازی Asphalt Street Storm Racing را معرفی کردیم که در ادامه می‌توانید آن را دانلود کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور مایکروسافت‌استور

نظر شما در مورد هایلایت دویست و نود و ششم چیست؟ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هایلایت ۲۹۶: از سقف‌ خورشیدی پاناسونیک برای خودروهای الکتریکی تا کشف منشأ ژنتیکی مقاومت آنتی‌بیوتیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..