تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از جنازه ابوبکر البغدادی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویری از ابوبکر البغدادی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که گفته می‌شود جنازه ابوبکر البغدادی، رهبر خودخوانده داعش است. 21 خردادماه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه  بغدادی در یک حمله هوایی کشته شده است. این اخبار در آن روزها تایید نشده بود و هنوز هم در کشته شدن سرکرده داعش اطمینان وجود ندارد اما با انتشار تصویر زیر شاید تا حدودی گمانه‌زنی‌ها به یقین تبدیل شود.

لازم به ذکر است طی چند روز گذشته شهر موصل از تسلط این گروهک تروریستی به طور کامل بیرون آمد و نیروهای مبارز عراقی موفق شدند این شهر را بازپس بگیرند.

تصویری از جنازه ابوبکر البغدادی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از جنازه ابوبکر البغدادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..