تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولنگاری فرهنگی و یک اکران بی سروصدا درهیاهوی سیاسی!

جدا از ساختار ضعیف،موضوعی پوچ که درسینمای امروز ما کم نیست، استفاده ازالفاظ خاص که چیزی جز روابط جنسی را القا نمیکند وشوخی هایی که از ایهام جنسی گذشته و مستقیما پرده شرم وحیا را دریده امروز در اکران سینمای کشوری ست که با سینمامخالف نیست، اما قراربود با فحشا مخالف باشد!

ارسال زمانبندی شده: 

جمعه, 9 تير, 1396 - 15:59

ولنگاری فرهنگی و یک اکران بی سروصدا درهیاهوی سیاسی!

به گزارش عمارنامه، درحالی که جامعه را درگیر هیاهوی سیاسی کرده اند، اقتصاد رها شده و وعده های دولت یازدهم تلمبار گردیده، تحریمهای آمریکایی درجریان است و... فیلم سینمایی اکسیدان در سکوت اکران می شود تایکی از فجایع فرهنگی سالهای اخیر بی سروصدا اتفاق افتد.


این اظهارنظر ازسوی کسی ست که دستی درحوزه فرهنگ دارد و تقریبا همه فیلمها رادر جشنواره و غیره دنبال می کند، اهل رفتن به کنسرت و تئاتر هم هستم و با قشرهای مختلف سروکاردارم امابه جرآت پس ازدیدن فیلم اکسیدان در روز گذشته می گویم ولنگاری فرهنگی و رها شدگی به بالاترین حد خود رسیده و هیچ کس نه تنها پاسخگونیست که صدای اعتراض هم به جایی نمی رسد.

جدا از ساختار ضعیف، موضوعی پوچ که در سینمای امروز ما کم نیست، استفاده ازالفاظ خاص که چیزی جز روابط جنسی را القا نمیکند و شوخی هایی که از ایهام جنسی گذشته و مستقیما پرده شرم وحیا را دریده امروز در اکران سینمای کشوری ست که با سینمامخالف نیست، اما قراربود با فحشا مخالف باشد!

از وزارت ارشاد که  اساسا داشتن توقع بی مورد است اما امروز سوال میکنم دستگاههای نظارتی چه میکنند؟ 

کمیسیون فرهنگی مجلس کجاست؟

آقایان متدین کمیسیون! سالک، پژمان فر،جعفرپورو....آیا این فیلم رادیده اید یا حاضرید با خانواده که هیچ! تنها این فیلم را ببینید!

امروز مادرقبال این ولنگاری فرهنگی مسئولیم! آن نماینده مجلس،آن فلان مدیر فرهنگی، آن خبرنگار...آیا درقبال این وضع اسفناک تکلیفی ندارند؟

آنها که فکرمیکنند این چند خط ازسر یک انتقاد به دولت روحانی ست و واقعیت ندارد وقت بگذارند واین ولنگاری فرهنگی راببینند البته حداقل تنها ببینید تا مجبور نشوید در جای جای فیلم از خجالت همراه خود سربه زیرافکنید و بعد  انصاف به خرج دهید و اندازه وجدانتان و به دور از گرایش سیاسی  برای فرهنگ این مرز وبوم اعتراض کنید.

منبع: جهان

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولنگاری فرهنگی و یک اکران بی سروصدا درهیاهوی سیاسی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..