تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: روند ساخت توپ های پینگ پنگ

تماشا کنید: روند ساخت توپ های پینگ پنگ

توپ های پینگ پنگ خیلی اتفاقی ساخته نمی شوند، بلکه روند تولید خاصی را در کارخانه Double Happiness در شانگهای چین پشت سر می گذارند. اخیراً فدراسیون بین المللی تنیس روی میز تصمیم گرفت در ویدیویی که در ادامه همراه با تک شات مشاهده می کنید این روند را در مقابل دید علاقمندان قرار دهد.


مواد لازم برای تولید این توپ ها، پیش از شکل دهی به دقت وزن می شوند تا از برخورداری از وزن مشابه اطمینان حاصل شود. توپ ها توسط ماشین آلات صنعتی و در حالیکه برای جلوگیری از ایجاد ترک آب داغ در داخل آنها جریان دارد برش داده می شوند. سپس نیمه های توپ بصورت دستی به محل هایی انتقال داده می شوند که عملیات چسباندن در آنجا انجام می شود.


کمپانی Double Happiness ممکن است از نظر حفظ اسرار کارخانه در حد اپل نباشد، اما بعضی ریزه کاری ها را فقط برای خودش نگه می دارد و بنابراین به فدراسیون بین المللی تنیس روی میز (ITTF) اجازه نداده از نحوه اطمینان از گرد بودن توپ ها مطلع شوند. تغییرات اخیر در ماده سازنده توپ ها به این کمپانی امکان داده که زمان مورد نیاز برای آماده سازی توپ ها را به میزان قابل توجهی یعنی از 60 روز به 15 روز کاهش دهد.


توپ های مسابقات باید مورد آزمایشات دستی نیز قرار گیرند. در این روند سطح توپ، میزان انحراف و احتمالا از همه مهمتر میزان گردی آنها مورد بررسی قرار می گیرد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: روند ساخت توپ های پینگ پنگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..