تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی J7 2016 سامسونگ در دست یک کودک 4 ساله منفجر شد

گلکسی J7 2016 سامسونگ در دست یک کودک 4 ساله منفجر شد

نورین احسن، یک مادر پاکستانی، اسمارت فون دخترش که یک گلکسی J7 2016 بود را به برادرزاده 4 ساله اش می دهد تا با بازی My Talking Tom سرگرم شود که ناگهان، گوشی داغ شده و منفجر می شود. خوشبختانه و بنا بر پستی که احسن در فیسبوک به اشتراک گذاشته، با وجود آنکه این حادثه خیلی وحشتناک بود ولی هیچکس آسیب ندید. این انفجار با توجه به اینکه سامسونگ قصد دارد بزودی گلکسی نوت 7 ریفربیشد را عرضه کند خبر خوشی برای این کمپانی نبود.


گلکسی نوت 7FE یک نسخه ریفربیشد Fan Edition  فبلت گلکسی نوت 7 است که پس از دو مرحله فراخوان به دلیل چندین مورد انفجار بطور کلی از بازار جمع آوری شد. در نهایت سامسونگ نتیجه گرفت که دلیل انفجار مشکلی در باتری ای بود که در نوت 7 استفاده شده بود. بهمین دلیل سامسونگ در گلکسی نوت 7 ریفربیشد از باتری با ظرفیت کمتر یعنی 3200 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است.


نورین احسن در فیسبوک می نویسد:

امروز اسمارت فون دخترم که یک گلکسی J7 2016 سامسونگ بود به دلیل گرم شدن بیش از حد منفجر شد. ما موفق نشدیم این عکس را در صفحه سامسونگ به اشتراک بگذاریم. برادرزاده 4 ساله من مشغول بازی My Talking Tom بود که گوشی بیش از حد گرم و سپس منفجر شد.خدا را شکر برای او و دخترم اتفاقی نیفتاد. اما این حادثه همه ما را به وحشت انداخت.


احسن اضافه کرده که از علت انفجار گلکسی J7 2016 اطلاع ندارد، اما به والدین در این خصوص هشدار داد و گفت که "کودکان خود را از موبایل ها دور نگه دارید". تصاویری که او به اشتراک گذاشته یک باتری منفجر شده و بقایای سوخته گوشی را نشان می دهد.

سامسونگ سامسونگ
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی J7 2016 سامسونگ در دست یک کودک 4 ساله منفجر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..