تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغازعملیات احداث مجتمع تجاری-خدماتی خیابان داراب سنندج

منوچهر فخری شهردار سنندج در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: مشکلات مالی یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که در چند سال اخیر گریبان‌گیر شهرداری ها شده و تنها راهکار حل این مشکل جذب سرمایه‌گذار برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی است.

 وی افزود: با هدف ایجاد درآمد پایدار واحیاء زمین‌های تحت مالکیت این شهرداری در چند سال اخیر عملیات احداث چندین مجتمع تجاری -خدماتی و مسکونی با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

 فخری از آغاز عملیات احداث مجتمع تجاری - خدماتی خیابان داراب خبر داد و گفت: مراحل اولیه احداث این پروژه نظیر صدور پروانه و شناسایی سرمایه گذار این طرح انجام شده و در حال حاضر عملیات پی کنی آن در حال اجرا است.

شهردار سنندج مدت زمان اجرای پروژه احداث مجتمع تجاری - خدماتی داراب را 14 ماه اعلامو بیان کرد: امیدواریم با جذب سرمایه‌گذار بتوانیم در راستای اجرای پروژه‌های مشارکتی و عمرانی در سطح شهر گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/  م ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغازعملیات احداث مجتمع تجاری-خدماتی خیابان داراب سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..