تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره ماهیگیری با قلاب در بوکان برگزار شد

ساعت: 11:09 منتشر شده در مورخ: 1396/04/10 شناسه خبر: 1139180

دومین جشنواره ماهیگیری با قلاب به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در سد شهید کاظمی بوکان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، دومین جشنواره ماهیگیری با قلاب به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در سد شهید کاظمی بوکان برگزار شد.

در این جشنواره که بعد از ظهر جمعه (دهم تیر ماه) و با حضور جمع کثیری از علاقه مندان به ماهیگیری با قلاب از استانهای کردستان و آذربایجان غربی برگزار شد به نفراتی که بیشترین و بزرگترین ماهی را سید گردند هدایایی اهدا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار کانی پرس هدف از برگزاری این جشنواره ورزشی و تفریحی را توسعه ورزشهای همگانی در بین خانواده ها عنوان کرد.

احمد نصرالهی تحکیم بنیان خانواده، گسترش ورزش ماهیگیری در منطقه، تاکید بر حفظ محیط زیست بویژه پاکی و صرفه جویی در آب را از دیگر اهداف این جشنواره معرفی کرد.

از نکات حاشیه ای این جشنواره نیز می توان به پاکسازی حاشیه سد شهید کاظمی از زباله و پخش کیسه زباله در بین خانوادها اشاره کرد.

همچنینن لازم به ذکر است همزمان با جشنواره بزرگ ماهیگیری در سد شهید کاظمی دوستاران حیاط وحش نیز در نقاط مختلف بوکان جهت احترام به محیط زیست و حفاظت از تنوع زیستی حیات‌وحش منطقه و فرهنگ‌سازی جهت آشتی با طبیعت دها بلدرچین را در محل زیستگاه طبیعی خود رها کردند.

انتهای پیام/خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره ماهیگیری با قلاب در بوکان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..