تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پای قاچاق به سالن‌های آرایشی هم باز شد/ بانوانی که به ارزانی زیبا می‌شوند!

ساعت: 10:09 منتشر شده در مورخ: 1396/04/10 شناسه خبر: 1139112

آرایشگاه‌های زنانه، پاتوقی برای فروش اجناس بی‌کیفیت؛

کالاهای زیادی از طریق قاچاق وارد کشور ما می‌شوند و محصولات و لوازم آرایشی نیز از این قاعده مستثنی نیست، لوازمی که به علت بالا بودن تقاضا، این شغل را به یکی از پر سودترین شغل‌ها تبدیل کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، برخی از بانوان به صورت گروهی و خانوادگی با ترفندها و حقه‌های مختلف در سالن‌های آرایشی حضور و اقدام به فروش محصولات آرایشی می‌کنند و آرایشگرها و سالن دارها نیز به علت اختلاف زیاد قیمت آن محصولات با محصولات موجود در بازار اقدام به خرید می‌نمایند.

دختران و زنان دیگر نیز اکثرا از سالن داران محصولات مورد نیاز آرایشی خود را تهیه کرده و اکثر این خریداران در زمان خرید لوازم آرایشی به علت با صرفه بودن هزینه فروش بیشتر از کیفیت و برند آن به قیمت پایین جهت حفظ زیبایی خود توجه می‌کنند.

اکثر این سالن‌ها و مغازه‌های آرایشی بخش عظیمی از مکان فعالیت خود را برای فروش محصولات آرایشی قاچاق و با قیمت پایین اختصاص داده‌اند که این امر باعث جذب مشتریان برای خرید لوازم آرایشی شده و فروش این نوع محصولات رونق خوبی در سالن‌های آرایشی ایجاد کرده و حتی یک نفر از بانوان مراجعه کننده به این سالن‌های آرایشی را نمی‌توان دست خالی تصور کرد که به خانه شان باز گردند.

اغلب سالن دارها با چربی زبان‌ خود لوازم آرایشی را به زور به مشتریان تحمیل می‌کنند و برخی از افراد بدون قصد با دست‌هایی پر از کیسه از سالن‌ها بیرون می‌روند. با توجه به اینکه صنف آرایشگری به خصوص آرایشگاه‌های زنانه رونق بسیار خوبی در سطح شهر دارد و یکی از پردرآمدترین شغل‌ها محسوب می‌شود، اما با این حال سالن دارها و مغازه داران آرایشگری بیشترین سود را در فروش محصولات آرایشی به دست می‌آورند و در واقع می‌توان گفت که به فروش رساندن کالاهای قاچاق و بی‌کیفیت اولین شغل آرایشگرها به حساب می‌آید و مکان فعالیت آنها بیشتر برای خرید و فروش محصولات مذکور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با وجود اینکه مسئولان بهداشت بارها به بانوان و دختران توصیه می‌کنند که از مصرف لوازم آرایشی قاچاق پرهیز کنند و در زمان خرید لوازم آرایشی از داروخانه ها تهیه کنند، اما با این حال آنها باز هم به توصیه متولیان امر عمل نکرده و اقدام به خرید این محصولات بی کیفیت و دردسرساز برای پوست و اعضای دیگر بدن می‌کنند.

ضرورت دارد که مسئولان و متولیان امر، سالن های آرایشی را تحت کنترل خود در بیاورند و هرگز نظارت خود را بر این نوع مسایل کم نکنند تا دست این سودجویان را در نطفه خفه کنند. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پای قاچاق به سالن‌های آرایشی هم باز شد/ بانوانی که به ارزانی زیبا می‌شوند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..