تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح ولایت دانشجویی هفته آخر تیرماه برگزار می شود

ساعت: 09:37 منتشر شده در مورخ: 1396/04/10 شناسه خبر: 1139068

مسئول دوره های آموزشی خط امام بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری طرح ولایت دانشجویی در هفته آخر تیرماه خبرداد و گفت: برگزیدگان ممتاز آزمون ورودی خط امام نیز در مردادماه سالجاری به طرح ولایت کشوری و شهید چمران اعزام خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ابصارخبر، ایرج صحرایی مسئول برگزاری دوره های خط امام بسیج دانشجویی استان اردبیل از آماده سازی مقدمات برگزاری طرح ولایت متمرکز استانی در اردبیل خبرداد و گفت: این دوره ی آموزشی هفته آخر تیر ماه در دو مرکز آموزشکده عالی فنی رازی اردبیل و شهید پیرزاده برگزار خواهد شد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در ادامه سخنان خود به روند انتخاب متربیان دوره های آموزشی خط امام اشاره کرد و گفت: پس از فراخوانی اطلاعیه ثبت نام که فروردین ماه سالجاری انجام گرفت، 15 اردیبهشت ماه آزمون ورودی بطور همزمان در سراسر استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از 500 نفر از دانشجویان در آزمون ورودی شرکت کرده بودند گفت: از دانشجویانی که حد نصاب آمون را کسب کرده بودند مصاحبه حضوری بعمل امد که در نهایت 150 نفر از دانشجویان شرکت کننده در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری برای شرکت در دوره آموزشی طرح ولایت مترکز استانی انتخاب شدند.

صحرایی از اعزام 25 نفر از داوطلبین دوره های خط امام که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند به دوره طرح ولایت کشوری خبرداد و گفت:22 نفز از داوطلبین که حایز شرایط لازم بودند نیز به دوره آموزشی شهید چمران اعزام خواهند شد.

وی اظهار امیدواری کرد با بهرهمندی از تجربیات سالهای گذشته، طرح ولایت دانشجویی سال96 از بیشترین کیفیت لازم برخوردار بوده و بتوان نیروهای مؤثر و همطراز انقلاب اسلامی پرورش داده و جهت تداوم مسیر درخشان انقلاب و شهدای گرانقدر به جامعه اسلامی تحویل داد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح ولایت دانشجویی هفته آخر تیرماه برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..