تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در بجنورد برگزار شد

ساعت: 08:55 منتشر شده در مورخ: 1396/04/10 شناسه خبر: 1137837

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مرکز استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری بجنا؛ حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار بجنا؛با گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر، گفت: مراسم بزرگداشت گرامیداشت شهدای هفتم تیر در تمامی شهرستان های استان برگزار شد.

وی افزود: از 6 تا 12 تیرماه هفته افشای حقوق بشر آمریکایی است و به همین منظور برنامه های متعددی در مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفتم تیر پنج شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) با حضور مردم بجنورد برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: سخنران برنامه حجت السلام قدرتی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بود/.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در بجنورد برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..