تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع مذاکره با عراقی‌ها برای تعیین تکلیف پروازها به عراق

شروع مذاکره با عراقی‌ها برای تعیین تکلیف پروازها به عراق

اقتصاد > صنعت - ایلنا نوشت:مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت امروز و تا دقایقی دیگر جلسه تعیین تکلیف انجام پروازهای ایرلاین های داخلی به عراق برگزار می شود.

رضا جعفرزاده از برگزاری مذاکره با مسئولان عراقی درباره تعیین تکلیف پروازهای ایرلاین‌های ایرانی به عراق خبر داد.

وی گفت: ادامه پروازهای شرکت‌های هواپیمایی کشورمان به مقصد نجف (عراق) به این شرط است که مسئولان فرودگاه نجف در مورد تعرفه‌های فرودگاهی برای ایرلاین‌های ایرانی تجدید نظر کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با بیان این که در حال حاضر 10 ایرلاین ایرانی به مقصد عراق پرواز دارند، گفت: عراقی‌ها چند برابر نرخ‌های معمول در فرودگاه‌ها، برای ایرلاین‌های ایرانی عوارض گمرکی، فرودگاهی و هزینه‌های هندلینگ اعمال کرده‌اند.

وی افزود: تا دقایقی دیگر مذاکرات با هیات عراقی در تهران در خصوص موارد ذکر شده برگزار می شود که نتایج این مذاکرات درباره تعیین سرنوشت پروازها به عراق را اعلام می‌کنیم.

 

3939




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع مذاکره با عراقی‌ها برای تعیین تکلیف پروازها به عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..