تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"وکادو" خریدار و فروشنده بو

 

شرکت تکادو صورت وضعیت سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 96 را با سرمایه معادل 398 میلیارد و 640 ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت تکادو در ابتدای ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل 412 میلیارد و 992 میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک هزار و 369 میلیارد و 955 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی دوره یاد شده معادل 14 میلیارد و 145 میلیون ریال افزایش داشت و در پایان دوره مبلغ 427 میلیارد و 137 میلیون ریال محاسبه شد؛ و ارزش بازار آن نیز با افزایش 428 میلیارد و 60 میلیون ریالی در پایان دوره به مبلغ یک هزار و 798 میلیارد و 15 میلیون ریال رسید.

"وکادو" در دوره یک ماهه گذشته سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده چهار میلیارد و 485 میلیون ریال به مبلغ 15 میلیارد و 883 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 11 میلیارد و 398 میلیون ریال سود شناسایی کرد و طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل 14 میلیارد و 145 میلیون ریال خریداری کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"وکادو" خریدار و فروشنده بو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..