تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشریه بیلد: فغانی باید از ویدئوچک استفاده می‌کرد

کد خبر: ۵۵۷۸۳۶

۱۳۳۸۴  بازدید

نشریه بیلد آلمان با تورستن نیفر، یکی از داوران قدیمی فوتبال آلمان در مورد قضاوت دیدار شیلی و پرتغال مصاحبه ای انجام داده است.

ورزش سه: نشریه بیلد آلمان با تورستن نیفر، یکی از داوران قدیمی فوتبال آلمان در مورد قضاوت دیدار شیلی و پرتغال مصاحبه ای انجام داده است.

 علیرضا فغانی داور پرآوازه و باتجربه کشورمان قضاوت دیدار دو تیم شیلی و پرتغال را در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها بر عهده داشت و حالا در مورد صحنه ای که در دقیقه 113 و در محوطه جریمه پرتغال رخ داد اختلاف نظری بین کارشناسان ایجاد شده است.

در دقیقه 113 این دیدار و هنگامیکه بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، در صحنه بحث برانگیز که کادر فنی تیم شیلی معتقد به خطای پنالتی مدافع پرتغال بود علیرضا فغانی زیر بار استفاده از ویدئوچک نرفت. در این صحنه توپ از پای بازیکن جدا شده بود و مدافع پرتغال در ابتدا به قصد دور کردن توپ پای خود را جلو آورد و برخوردی با مهاجم شیلی داشت که فغانی می توانست از ویدئو چک استفاده کند اما این کار را نکرد و از تصمیم خود کاملا اطمینان داشت.

نشریه بیلد: فغانی باید از ویدئوچک استفاده می‌کرد

فغانی این شانس را داشت که با استفاده از ویدئو چک در مورد صحت تصمیم خود اطمینان پیدا کند اما علاقه ای به استفاده از این تکونولوژی نشان نداد تا در نهایت بازی بدون اعلام پنالتی به سود شیلی پیگیری شود اما حالا نیفر معتقد است در چنین صحنه هایی استفاده از ویدئو چک ضرورت دارد.

تورستن نیفر گفت: "در حالاتی مانند تعویض بازیکنان، صحنه های مربوط به گل شدن و همچنین صحنه های مشکوک به پنالتی، داور اگر احساس می کند که اشتباهی رخ داده باید از ویدئو چک استفاده کند.

مشابه چنین اتفاقاتی قرار نیست فصل آینده در بوندسلیگا رخ بدهد زیرا دوران سابق و باتجربه فوتبال آلمان به عنوان سرپرست گروه داوری در صحنه ها دخالت خواهند کرد و می توانند به گروه داوری کمک کنند پس دیگر چنین موارد مشابهی رخ نخواهد داد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشریه بیلد: فغانی باید از ویدئوچک استفاده می‌کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..