تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه زمانی به دبی سفر کنیم؟

دبی را امروزه بدون هیچ تردیدی می‌توان یکی از قطب‌های گردشگری در جهان نامید. شهری که فصل خاصی برای شلوغی خود نمی‌شناسد. با این وجود، برای دانستن زمان مناسب برای سفر به این شهر، همراه کجارو باشید.

مقاله‌های مرتبط:

دبی شهری است که از پدید آمدنش زمان زیادی نمی‌گذرد اما با این وجود با پیشرفت روز افزون و چشمگیر خود به یکی از شهرهای مدرن و البته مقاصد گردشگری پرطرفدار در جهان تبدیل شده است. به موجب همین امر، گردشگران فراوانی در طی سال به این سرزمین سفر می‌کنند. از طرف دیگر آب و هوای نه چندان مطلوب منطقه تا حدی شرایط را برای علاقه‌مندان سخت کرده است. در این مقاله به زمان‌های مناسب برای سفر به این شهر پرداخته‌ایم.

سواحل دبی

بهترین زمان برای سفر به دبی

از آنجایی که فصول دبی به دو فصل گرم و گرم‌تر تقسیم می‌شود، بهترین زمان برای سفر به این شهر حد فاصل ماه‌های نوامبر تا مارس است. در طی این ماه‌های به اصطلاح زمستانی، آب و هوای دبی به نسبت مطبوع‌تر می‌شود. این در حالی است که در این زمان از سال نیز، از انبوه گردشگران کاسته نمی‌شود.

در ادامه نمودارهایی برای شرایط جوی این شهر در ۱۲ ماه سال نشان داده شده‌اند.

آب و هوای دبی

نوامبر تا مارس

در طی این ماه‌های زمستانی، آب و هوای این شهر به مراتب مطلوب‌تر می‌شود. البته کماکان رطوبت بالایی به دلیل سواحل خلیج فارس در این شهر برقرار است. از طرفی از ماه ژانویه به بعد، می‌توان انتظار بارش کم و بیش باران را در این شهر داشته باشیم. به هر ترتیب این آب و هوا و ساحل‌های دبی است که به یکی از جاذبه‌های آن تبدیل شده‌اند.

آوریل تا اکتبر

همان‌طور که گفته شد آفتاب و سواحل این شهر از اصلی‌ترین جاذبه‌های آن محسوب می‌شوند؛ پس جای تعجب ندارد اگر در طی ماه‌های گرم سال نیز با ازدحام و هجوم گردشگران رو‌به‌رو شود. علاوه بر گرمای بیش از حد، این رطوبت بالای ۹۰٪ است که شرایط جوی طاقت‌فرسایی به وجود می‌آورد. در نتیجه توصیه می‌کنیم در صورت سفر به دبی در این موقع از سال، از قرار گرفتن در جلوی تابش مستقیم آفتاب، حتی‌الامکان اجتناب کرده و حتما از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.

در انتها نیز توجه شما را به نمودارهایی برای میزان سفر گردشگران و قیمت هتل‌ها در ۱۲ ماه سال جلب می‌کنیم.

گردشگری در دبی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه زمانی به دبی سفر کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..