تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک‎چهارم کاربران ویندوز به مک مهاجرت می‌کنند

در آمریکا تقریبا یک‎چهارم کاربران قصد ترک ویندوز و مهاجرت به مک دارند. این خبر می‌تواند برای مایکروسافت بسیار ناامیدکننده باشد.

بر اساس نظرسنجی Verto Analytics، در آمریکا تقریبا ۲۱ درصد از کاربران لپ‌تاپ‌های ویندوزی قصد مهاجرت به مک دارند، درصورتی‌که فقط ۲ درصد از کاربران مک می‌خواهند لپ‌تاپ بعدی‌شان مجهز به ویندوز باشد.

این رقم در میان کاربران کامپیوترهای دسکتاپ بالاتر است؛ به‌طوری‌که بیش از یک‌چهارم کاربران ویندوزی قصد دارند طی ۶ ماه تا یک سال آینده کامپیوتر خود را با یک مک تعویض کنند. بر اساس این نظرسنجی، افرادی که درآمد سالانه آن‌ها ۱۵۰ هزار دلار یا بالاتر است، علاقه بیشتری به این تغییر دارند؛ بر اساس همین گزارش، افراد ۱۸ سال یا بالاتر که درآمد متوسط یا پایینی دارند، ممکن است با رشد درآمدشان تصمیم جدی‌تری برای مهاجرت به مک بگیرند.

مقاله‌ی مرتبط:

مصرف‌کنندگان تنها کسانی نیستند که از این مهاجرت بهره می‌برند؛ شرکت IBM چند ماه پیش در گزارشی جالب اعلام کرد که با جایگزین کردن رایانه‌های مک به‌جای رایانه‌های شخصی، توانسته است مبلغی بین ۲۷۳ تا ۵۴۳ دلار به ازای هرکدام از کارکنانش صرفه‌جویی کند. دلیل این است که ۴۰ درصد از کاربران رایانه‌های شخصی ویندوزی با مرکز کمک‌های رایانه‌ای IBM یعنی IBM Help Desk‌ تماس گرفته‌اند؛ درحالی‌که تنها ۵ درصد از کاربران مک چنین تماس‌هایی گرفته‌اند.

مایکروسافت طی سال‌های اخیر با ارائه کامپیوترهای سرفیس در اشکال مختلف، توانسته است نظر بسیاری از کاربران را جلب کند.

آیا محصولات جدید مایکروسافت می‌توانند جایگاه این کمپانی را در بازار به ثبات برسانند؟ شما بین مک و ویندوز کدام یک را بر دیگری ترجیح می‌دهید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک‎چهارم کاربران ویندوز به مک مهاجرت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..