تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشاورز به لغو بازی‌های لیگ برتر واکنش نشان داد

کشاورز به لغو بازی‌های لیگ برتر واکنش نشان دادبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته نخست لیگ برتر فوتسال قرار بود دو تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و هیأت فوتبال قم به مصاف یکدیگر بروند که شورای تأمین استان قم اجازه انجام بازی را نداد و این دیدار  لغو شد.

در پی این اتفاق محمد کشاورز بازیکن فوتسال گیتی‌پسند با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به لغو این بازی واکنش نشان داد.

محمد کشاورز در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"شبتون خوش دوستان. امروز عصر با کلی تأخیر و تعویض ساعت بازی بلاخره بازی لیگ برتر امروز گیتی پسند و هیئت قم که قرار بود در قم برگزار شود لغو شد! بله لیگ برتر کشور به راحتی بازیش لغو شد؟! پیدا کنید پرتغال فروش را؟ باید از علاقمندانی که به سالن آمده بودند و بازی ببینند که انجام نشد عذرخواهی کرد. این کمترین کاریست که عواملی که باعث لغو دیدار شدند از تماشاچیان باید بکنند. فقط میتوان تاسف خوررررد. شبتون بخیر."

 کشاورز به لغو بازی‌های لیگ برتر واکنش نشان داد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشاورز به لغو بازی‌های لیگ برتر واکنش نشان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..