تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب‌ترین مسابقه فوتبال جهان +فیلم

وقتی ماشین‌ها بازیکن فوتبال شوند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گشت و گذار مجازی امروز به ویدئویی پربازدید برخوردیم که در نوع خود بسیار جالب و دیدنی بود، مسابقه فوتبالی که در آن خودورهای مختلف جایگزین بازیکنان فوتبال شده بودند.

وسعت زمین بازی چندین هکتار است و ماشین‌ها، به دنبال توپ غول‌پیکر 2 متر و 43 سانتی متری، با هیجانی وصف ناپذیر سرگرم بازی شده‌اند. یک  بیل مکانیکی غول پیکر نیز به عنوان دروازه‌بان مسئول حافظت از دروازه شده تا مانع عبور توپ از منطقه تعیین شده بشود.

5 خودور در هر تیم، به همراه دو بیل مکانیکی غول پیکر به رقابتی سخت و ویران کننده مشغول هستند. در نهایت هر تیمی که برنده این بازی عجیب فوتبال شود، به نوبه خود خسارت‌های زیادی را متحمل خواهد شد.

در زیر این ویدئوی جالب را ببینید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب‌ترین مسابقه فوتبال جهان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..