تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی از مدال کیمیا علیزاده

تمجید مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی از مدال کیمیا علیزادهبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان سال جاری میلادی از سوم تیرماه در کره جنوبی با حضور 973 تکواندوکار آغاز و امروز با برگزاری فینال به پایان رسید.

در این دیدارها کیمیا علیزاده توانست علی رغم آسیب دیدگی به فینال راه پیدا کند، اما در مسابقه فینال در برابر حریفش از ساحل عاج نتیجه را 19 بر 9 واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

کسب این مدال نقره از سوی کیمیا علیزاده نام وی را در تاریخ تکنواندو به عنوان اولین بانوی ایرانی دارنده این مدال خوش رنگ در مسابقات جهانی ثبت کرد.

پس از کسب این مدال از سوی علیزاده بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از جمله هنرمندان و ورزشکاران این قهرمانی را تبریک گفتند.

مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران نیز در پست اینستاگرام خود با تمجید از کسب این مدال نوشت: " کيمياجان خواهرم تو كيمياى كمياب ورزش ما و پرچمدار اراده و صلابت همه دختران سرزمينت هستى.مدال ارزشمند نقره با وجود مصدوميت هاى شديد و كم لطفى ها مبارك خودت،خانواده محترمت و همه ايرانيان باشد. سپاسگزار و قدردان اين همه تلاش و سختكوشيت هستيم".

تمجید مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی از مدال کیمیا علیزاده

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی از مدال کیمیا علیزاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..