تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنگین کمان ناسا بالاخره رنگ داد +فیلم

رنگین کمان ناسا بالاخره رنگ داد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلاشهای ناسا برای اینکه بتواند ابرهای رنگی را در آسمان پدیدار کند بالاخره به ثمر نشست.

سازمان ناسا با گذشت هفته ها از تلاش بی وقفه اش و پس از 12 تلاش ناموفق بالاخره توانست با پرتاب موشک Malemute Terrier-Improved ابرهای رنگی در آسمان ایجاد کند.

این موشک ابرهای مصنوعی به رنگ آبی، سبز و قرمز می سازد که هدف از ایجاد آن ردیابی ذرات اتمسفر از سوی دانشمندان است، مردم می توانند این ابرهای رنگی را از آسمان کارولینای تا نیویورک ببینند.

گفته می شود ناسا برای پرتاب این موشک که پس از پرتاب به ارتفاع 118 مایلی از زمین میرسد از اواخر ماه می تلاش خود را آغاز کرده است و در سیزدهمین مرتبه از آزمایش خود به موفقیت رسیده است.

فیلم رنگین کمان ناسا را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنگین کمان ناسا بالاخره رنگ داد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..