تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




يركوويچ به اردوى سياه جامگان در تركيه ملحق شد

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گوران یرکوویچ مهاجم صربستانی تیم سیاه جامگان که ماه گذشته برای برگزاری مراسم عروسى اش راهى صربستان شده بود، بالاخره صبح امروز در تمرینات این تیم حاضر شد تا به سایر نفرات اين تيم در اردوی ترکیه ملحق شود.

شاگردان اکبر میثاقیان چهارشنبه هفته جاری برای برگزاری اردویی 10 روزه راهی گرین پارک ترکیه شدند و قرار است در طول حضورشان در آنجا چند دیدار تدارکاتی را مقابل تیم های این کشور برگزار کنند.

با توجه به علاقه فراوانی که اکبر میثاقیان سرمربی تیم سیاه جامگان به یرکوویچ دارد، مسئولان این باشگاه درصدد هستند تا قرارداد این مهاجم صربستانی را برای یک فصل دیگر تمدید کنند.

انتهای پیام/

بازگشت یرکوویچ به جمع شاگردان میثاقیان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «يركوويچ به اردوى سياه جامگان در تركيه ملحق شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..