تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از هوش مصنوعی و فناوری یادگیری عمیق برای دوخت لباس

استفاده از هوش مصنوعی و فناوری یادگیری عمیق برای دوخت لباس

پیدا کردن پیراهنی که کاملا با اندام شما مطابقت داشته باشد، گاهی اوقات بسیار سخت می‌شود زیرا لباس‌ها مطابق با الگو‌های کلی دوخته می‌شوند و با سایز تک تک افراد به صورت اختصاصی مطابقت ندارند. به همین علت اکنون یک شرکت نوپا به نام Crisp Clothing به فکر حل این مشکل افتاده است. این شرکت قصد دارد پیراهنی را تولید کند که مبتنی بر وزن و قد شما، کاملا با سایزتان مطابقت دارد. با تک شات همراه باشید.

این شرکت توسط یک پدر و پسر طراحی شده است و برای اینکه پیراهن اختصاصی خود را از آنها خریداری کنید ابتدا باید وزن و قد خود را ثبت کنید. در مرحله بعد یک فناوری جدید مبتنی هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشینی که توسط Bodylabs طراحی شده است می ‌توانند اندازه‌های دقیق بدن شما را محاسبه کند.

این پیراهن‌ها 100 درصد نخی هستند و توسط گروهی از خیاطان حرفه‌ای با دست دوخته می ‌شوند. این پیراهن‌ها در این مرحله در رنگ های سفید، مشکی، آی و صورتی فروخته می‌شوند البته در حال حاضر برای خرید پیراهنی که کاملا فیت شما باشد باید 108 دلار هزینه کنید. البته قیمت خرید این پیراهن در کمپین کسک استارتر 78 دلار است.

شرکت Crisp Clothing تضمین می‌کند که پیراهن‌هایش کاملا فیت شما باشند اما در صورتی که این طور نباشد می توانید از اعتبار 20 دلاری برای فیت کردن آن استفاده کنید.

پیش از این نیز شاهد حضور کسب و کارهایی در کیک استارتر بودیم که در زمینه تولید پیراهن‌های متناسب یا سایز افراد فعالیت می‌کردند. در سال 2013 میلادی استارتاپی به نام Threadmason در اقدامی مشابه تنها با دریافت داده‌های مربوط به قد، وزن و اندازه مچ افراد لباس هایی را متناسب با سایز آنها می‌دوخت.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از هوش مصنوعی و فناوری یادگیری عمیق برای دوخت لباس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..