تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرم افزار نقاشی دیجیتال کورل پینتر Corel Painter 2018 18.0.0.600

1) ابتدا مطمئن باشید اتصال شما از اینترنت حتما قطع می باشد.

2) ابتدای نصب بر روی گزینه I Have Serial Number کلیک کنید. فایل xf-corelkg.exe واقع در فولدر Crack را اجرا کنید. از لیست بازشو، نرم افزار مربوطه یعنی Corel Painter 2018 را انتخاب کنید. بر روی گزینه Generate Serial Number کلیک کنید تا به شما سریال نامبری داده شود. سریال نامبری به دست آمده را در باکس جلو I Have Serial Number در محیط نصب نرم افزار کپی کنید.

3) پس از اتمام نصب، هم چنان مطمئن شوید به اینترنت متصل نمی باشید. نرم افزار را اجرا کنید. پنجره ای که برای شما باز می شود، بر روی Other Activation Options در گوشه پایین سمت چپ کلیک کنید. سپس بر روی Contact Corel کلیک کنید.

4) در پنجره بعدی به شما Installation Code از طریق نرم افزار داده می شود. آن را به درستی و با رعایت خط فاصله ها “-” در محیط keygen کپی کنید.

5) بر روی Activation کلیک کرده تا به شما عبارت Activation Code داده شود. عبارت مربوط را در محیط نرم افزار در باکس مربوطه کپی کنید تا نرم افزار فعال سازی شود.

6) کار تمام است! نرم افزار شما رجیسترشده است. حتما نرم افزار را در فایروال خود قراردهید تا سریال نامبر شما به طور اتفاقی غیرفعال نشود.

7) اینترنت خود را وصل کنید. نرم افزار را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

نکته: اگر در وسط نصب پنجره ای باز شد که به دانلود Microsoft .Net Framework برای شما پرداخت، لطفا اینترنت خود را همان لحظه متصل کنید تا دانلود کند و سپس آن را قطع کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرم افزار نقاشی دیجیتال کورل پینتر Corel Painter 2018 18.0.0.600»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..