تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم عروسی فوق‌ستاره فوتبال در کانون توجهات/مارادونا و انریکه دعوت نشده‌اند!

مراسم عروسی فوق‌ستاره فوتبال در کانون توجهات/مارادونا و انریکه دعوت نشده‌اند!

ورزش > فوتبال جهان - مراسم عروسی لیونل مسی نکات جالب بسیار زیادی داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از چند روز پیش اخبار مربوط به مراسم عروسی لیونل مسی و آنتولا در صدر مهم‌ترین اخبار رسانه‌های دنیا قرار گرفت. لئو که این روزها فارغ از بازی‌های ملی و باشگاهی به استراحت می‌پردازد، ترجیح داده که در این فرصت بعد از دوستی چند ساله با آنتولا رابطه‌اش با او را رسمی کند. اما نکته جالب درباره عروسی او لیست مهمانان دعوت شده است. در بین نام مهمانان عروسی فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا جای خالی چند نفر به شدت حس می‌شود و البته بسیار عجیب به نظر می‌رسد. برای مثال لوئیز انریکه که چند سال در بارسا سرمربی مسی بود، به این مراسم دعوت نشده است. یا اینکه دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین نیز در جمع دعوت نشدگان است! در این بین آنخل دی‌ماریای آرژانتینی تنها رئالی‌ است که در مراسم عروسی لئو حضور دارد.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم عروسی فوق‌ستاره فوتبال در کانون توجهات/مارادونا و انریکه دعوت نشده‌اند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..