تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست تلخ کیمیا علیزاده و دست یابی به مدال نقره جهانی

کیمیا علیزاده تکواندوکار کشورمان به مدال نقره جهانی دست یافت.

کیمیا علیزاده نقره ای شد

تیم‌های ملی آقایان و بانوان تکواندو ایران بدون کسب حتی یک مدال طلا به کار خود در مسابقات قهرمانی جهان پایان دادند.

کیمیا علیزاده نماینده وزن 62- کیلوگرم کشورمان در فینال این وزن با نتیجه 19 بر 9 مقابل «روس گباگبی» از ساحل عاج شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

علیزاده تنها نماینده تیم بانوان ایران است که در بیست و سومین دوره رقابت‌های جهانی در موجو کره مدال گرفت. او همچنین اولین مدال نقره تاریخ تکواندو بانوان در مسابقات جهانی را کسب کرد.

علیزاده در مرحله نیمه نهایی و برای راهیابی به فینال این رقابت‌ها به مصاف «تاتیانا کوزمینا» از روسیه رفت و توانست با نتیجه 9 بر 6 پیروز و به این ترتیب راهی فینال شود. او پیش از گذشتن از سد تکواندوکار روس مقابل «فرناندا آگویره» از شیلی، «آشلی کرایولد» کانادایی و ئی چینگ لین از چین تایپه به پیروزی رسیده بود.

در این وزن «سو هی کیم» از کره جنوبی و «تاتیانا کوزمینا» از روسیه به ترتیب بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

تیم مردان ایران هم بدون طلا این مسابقات را به پایان رساند. میرهاشم حسینی و آرمین هادی‌پور نقره گرفتند و مسعود حجی‌زاوره نیر برنز گرفته بودند تا کار تیم مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان با دو نقره و یک برنز به پایان برسد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست تلخ کیمیا علیزاده و دست یابی به مدال نقره جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..