تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد پدرو از باشگاه بارسلونا

کد خبر: ۵۵۷۷۹۴

۱۱۶  بازدید

ایسنا: مهاجم چلسی از باشگاه بارسلونا انتقاد کرد.

 ‌به نقل از آس، پدرو رودریگس در برنامه El Transitor شبکه Cadena SER حاضر شد و درباره فصلی که گذشت صحبت کرد. مهاجم چلسی گفت‌: شروع سختی به همراه چلسی داشتیم. آنتونیو کونته (سرمربی چلسی) به ما اطمینان داد می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و به موفقیت برسیم. فصل پیش‌رو سخت خواهد بود چون می‌خواهیم دوباره فصل بزرگی را پشت سر بگذاریم.

انتقاد پدرو از باشگاه بارسلونا

پدرو درباره آینده دیگو کاستا در چلسی اظهار کرد: نمی‌دانیم چه اتفاقی برای او خواهد افتاد. او همیشه یک امتیاز برای تیم محسوب می‌شود. هرگز چیز عجیبی میان کونته و کاستا ندیدم.

هافبک اسپانیایی درباره علاقمندای‌اش به بازگشت به تیم‌ ‌ملی گفت‌: مشتاق بازگشت به تیم‌ ‌ملی هستم و خوشحال می‌شوم در جام جهانی روسیه بازی کنم.

او در پایان به انتقاد از باشگاه بارسلونا پرداخت و گفت‌: باشگاه بارسلونا فلسفه اصلی خود را از دست داده است چون در سال‌های اخیر بازیکنان جوان و پایه این تیم برای این که بتوانند فرصت بازی پیدا کنند مجبور به ترک این باشگاه می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد پدرو از باشگاه بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..