تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسن‌زاده: مدیران سپاهان سراغی از من نگرفتند!

کد خبر: ۵۵۷۷۹۲

۷۰۳  بازدید

مسعود حسن زاده مهاجم تیم سپاهان می گوید که پس از مصدومیت شدیدی که برای او ایجاد شده، هنوز هیچ کدام از مدیران باشگاه جویای احوال او نشده اند.

ورزش سه: مسعود حسن زاده مهاجم تیم سپاهان می گوید که پس از مصدومیت شدیدی که برای او ایجاد شده، هنوز هیچ کدام از مدیران باشگاه جویای احوال او نشده اند.

مسعود حسن زاده مهاجم تیم سپاهان در مورد نیم فصلی موفقی که در سپاهان پس از حضور ناموفق در سایپا پشت سر گذاشت، گفت: من قبلا هم این موضوع را گفته بودم که انتخاب سایپا اشتباه بود و هر بازیکنی ممکن است دچار چنین اشتباهی شود. سایپا تیم خوبی بود ولی یک سری از بازیکنان نمی توانند در یک سری از تیم ها موفق باشند و البته در تیم سایپا هم زیاد موقعیت سازی نمی شد که بتوانم گل بزنم.

حسن زاده در ادامه در مورد بازگشت به اصفهان و نیم فصل موفقی که در سپاهان پشت سر گذاشت، عنوان کرد: در پایان نیم فصل آقای ویسی به من لطف کردند و به سپاهان آمدم و توانستم خوب کار کنم. 7 گل زدم و چند پاس گل دادم و یک پنالتی هم گرفتم و توانستم چهره خوبی از خودم به جا بگذارم. خوشبختانه هواداران هم ذهنیت خوبی از من دارند و اگر بدشانسی برایم اتفاق نمی افتاد، امید به آقای گلی داشتم. در ابتدای فصل رضایت نامه سنگینی که ذوب آهن برای من تعیین کرده بود یکی دیگر از مشکلات من بود که اجازه نداد انتخاب درستی داشته باشم.

مهاجم سپاهان در مورد مصدومیتی که در دیدار برابر تراکتورسازی با آن مواجه شد، ادامه داد: اصلا باورم نمی شد مصدومیت اینچنینی برای من رخ بدهد. ولی متاسفانه شامل حال من شد و هر چند در ابتدا خیلی سخت بود ولی بعدا با آن کنار آمدم و تمام سعیم را می کنم که با قدرت کامل برگردم.

حسن زاده در مورد روند درمان خود و اینکه چه زمانی به فوتبال باز خواهد گشت، بیان کرد: 10 روز دیگر فیزیوتراپی را شروع می کنم. چون مصدومیتم از دو ناحیه رباط صلیبی و مینیسک بود، عمل سنگینی را پشت سر گذاشتم و همین جا از دکتر کیهانی که خیلی برایم زحمت کشیدند تشکر می کنم. واقعا همه جوره برای من زحمت کشیدند و امیدوارم در بازگشت دیگر مشکلی نداشته باشم. فکر می کنم با روندی که طی می کنم زودتر از پایان نیم فصل به فوتبال برگردم، چون چند تعطیلی هم در لیگ وجود دارد.

مهاجم پیشین سایپا و ذوب آهن در مورد شرایط فعلی تیم سپاهان و خریدهایی که کرانچار داشته هم خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه تیم خوبی داشته و خریدهای خیلی خوبی هم با نظرات آقای کرانچار به تیم اضافه شده اند. امیدوارم بچه ها تمام تلاششان را بکنند تا سپاهان به آن چیزی که لیاقتش را دارد برسد.

مهاجم سپاهان درادامه با گلایه از مدیران باشگاه سپاهان گفت: فقط من گله ای دارم از مدیرعامل سپاهان؛ من با هر کس که در دوران حضورم در فوتبال کار کردم، جویای احوال من شد. من با پیراهن سپاهان مصدوم شدم ولی نه مدیرعامل و نه هیئت مدیره باشگاه، هیچ کدام تماسی با من نگرفتند. حتی رسانه ی باشگاه هم اشاره ای به مصدومیت من نکرد. البته هواداران خوب سپاهان در این مدت برای من سنگ تمام گذاشتند و همیشه جویای احوال من بودند ولی توقع داشتم که مدیران باشگاه هم حالی از من بپرسند که این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه می دهد: در این مدت آقای آذری مدیرعامل ذوب آهن، آقای درویش مدیرعامل سایپا، آقای فرکی و .. احوالم را پرسیدند. این ها را که می گویم می خواهم تفاوت ها را ببینید؛ حتی آقای آذری به خانه من آمدند و تمام امکانات باشگاه را در اختیار من گذاشتند تا زودتر بتوانم به بازی ها برگردم ولی آدم ناراحت می شود در تیمی که بازی می کند، چرا مدیرعامل باشگاه اصلا تماسی نمی گیرد. به امید خدا با قدرت بر می گردم و این اتفاقات را فراموش می کنم.

حسن زاده در پایان در مورد اینکه چقدر امیدوار است به جام جهانی برسد، بیان کرد: همیشه هدف های من بلند مدت بوده است. من در این سال ها کمی با بدشانسی روبرو بوده ام. در سال دوم که در ذوب آهن حضور داشتم کمی به من کم لطفی می شد و کمتر بازی می کردم. در سایپا هم نیم فصل بدی داشتم؛ در سپاهان که امیدوار شده بودم، با مصدومیت و بدشانسی دیگری روبرو شدم. اما حالا هم تمام تلاشم را می کنم که به جام جهانی برسم. اگر رسیدم که عالی می شود ولی اگر نتوانستم به جام جهانی بروم برای تیم ملی آرزوی بهترین ها را دارم. در پایان هم از همه کسانی که طی مدت مصدومیتم جویای احوال من بودند تشکر می کنم. مصدومیت سختی را سپری می کنم وامیدوارم بتوانم محبت های همه ی آنها را جبران کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسن‌زاده: مدیران سپاهان سراغی از من نگرفتند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..