تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انیمیشن «آخرین داستان» به مراحل پایانی نزدیک شد

اشکان رهگذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انیمیشن «آخرین داستان» به مراحل پایانی نزدیک شداشکان رهگذر کارگردان سینما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم انیمیشن «آخرین داستان» اظهار داشت: آخرین مراحل تولید را سپری می‌کنیم و انیمیت‌های کار تمام شده. هم اکنون مشغول کامپوزیت و انجام یکسری کارهای جلوه‌‌های ویژه هستیم.

وی عنوان کرد: بعد از تولید، کار میکس و مستر صدا و بحث موسیقی انیمیشن آغاز می‌شود. به غیر از آن کار باید به لابراتوار هم برود.

این کارگردان در خصوص اکران این اثر سینمایی اظهار داشت: ابتدا تور فستیوال‌های فیلم برگزار خواهد شد. آخرین داستان را به جشنواره فیلم فجر و جشنواره های خارجی خواهیم فرستاد و بعد درباره اکران آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انیمیشن «آخرین داستان» به مراحل پایانی نزدیک شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..