تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نماگرد» از دروغ و کلاهبرداری می‌گوید

«نماگرد» از دروغ و کلاهبرداری می‌گویدسجاد گودرزی تهیه‌کننده «نماگرد» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره موضوع این قسمت برنامه گفت: اصولا دروغ اشکال مختلفی دارد؛ دروغ‌های ساده، مصلحتی و ... . در این قسمت به دروغ‌هایی می پردازیم که در رابطه بین والدین با فرزندانشان وجود دارد و سعی کرده‌ایم از مرز بین دروغ و شوخی بگوییم.

وی افزود: در این قسمت تصاویر مردمی با موضوع دروغ را پخش می‌کنیم و به یکی از شاخه های اصلی دروغ گفتن می‌پردازیم که همان کلاهبرداری است. در این رابطه فیلم‌هایی که در فضای مجازی درباره صفحات دروغین اینستاگرامی و کلاهبرداری در این فضا وجود دارد، پخش می کنیم و به مردم هشدار می دهیم و برای مقابله با چنین موضوعاتی راه های ارتباطی با پلیس فتا را معرفی می کنیم.

گودرزی ادامه داد: یکی از ویدئوهایی که این قسمت روی آنتن می‌رود، درباره تصادفات عمدی است که در خارج از کشور برای کلاهبرداری و اخاذی از مردم انجام می شود.

تهیه کننده «نماگرد» یادآور شد: این هفته بخش‌هایی از فیلم‌های ارسالی مردم از جشنواره سبز روی آنتن می رود و فردی را معرفی می کنیم که در حوزه گردشگری و جذب گردشگر برای ایران کار می کند.

به گفته وی بخش‌هایی از مستند «رو به فردا» به عنوان اثر پربيننده شبكه مستند و فيلم ١٠٠ ثانيه ای «دم» ساخته میثم آقاجانی این جمعه در برنامه روی آنتن می رود.

«نماگرد» جمعه 9 تیر ساعت 21:30 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و شنبه 10 تیر ساعت 11 بازپخش می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نماگرد» از دروغ و کلاهبرداری می‌گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..