تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسینی آذربایجان را شکست داد و به فینال راه یافت/ مبارزه با قهرمان المپیک برای کسب مدال طلا

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از روز شنبه (3 تیرماه) با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و امروز (جمعه) به پایان می‌رسد.

امروز (جمعه) و در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های اوزان 63- کیلوگرم میرهاشم حسینی رو در روی «محمد ممدوف» از آذربایجان دارنده مدال طلای قهرمانی نوجوانان جهان و مدال قهرمانی اروپا قرار گرفت و در رقابتی نزدیک و حساس با نتیجه بر 6 بر 5 توانست به فینال این مسابقات راه پیدا کند.

مبارزه با قهرمان المپیک برای کسب مدال طلا

میرهاشم در فینال این مسابقات و برای کسب مدال طلا با «شوآی ژائو» تکواندوکار چینی قهرمان المپیک 2016، دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2015 و برنز قهرمانی آسیا 2016 مبارزه می‌کند.

در این وزن «محمد ممدوف» از آذربایجان و «بریدلی سیندن» از انگلیس به ترتیب بر سکوی سوم مشترک قرار گرفتند.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) به مصاف رقابیشان می‌روند.

گفتنی است؛ این رقابت‌های G12 است که به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسینی آذربایجان را شکست داد و به فینال راه یافت/ مبارزه با قهرمان المپیک برای کسب مدال طلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..