تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین مرکز اجتماع درمان مدار در پارس آباد راه اندازی شد

ساعت: 11:44 منتشر شده در مورخ: 1396/04/09 شناسه خبر: 1138692

اولین مرکز اجتماع درمان مدار tc استان اردبیل در شهرستان پارس آباد راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،اکبر صمدی فرماندار پارس آباد در بازید از مرکز اجتماع درمان مدار تی سی شهرستان گفت: این مرکز اولین مرکز tc استان اردبیل است که در آینده نزدیک بهره برداری و جهت درمان و بازپروری معتادان فعالیت خواهد کرد.

وی از اختصاص 200 میلیون تومان جهت فنس کشی و محوطه سازی و تجهیز کارگاه این مرکز خبر داد و افزود: در این مرکز سرانه بخشی از هزینه‌های مربوط به درمان و بهبودی معتادان از سوی بهزیستی تامین و قسمتی دیگر نیز توسط مددجو پرداخت می‎شود.

بهشتی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل هم ضمن تشکر از حمایت های فرماندار پارس آباد در احداث این مرکز گفت: مرکز اجتماع درمان مدار tc پارس آباد بیست و سومین مرکز کشور می باشد که بعد از افتتاح و بهره بردای از آن، دومین مرکز استان نیز در شهرستان مشگین شهر راه اندازی خواهد شد.

مراکز tc با هدف گسترش اثر‎بخشی درمان اعتیاد و عملیاتی نمودن بسته کامل مددکاری با مدت اقامت بیشتر برای معتادان، توسط سازمان بهزیستی کشور راه اندازی می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین مرکز اجتماع درمان مدار در پارس آباد راه اندازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..