تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت 55 دانش آموز دختر و پسر اصلاندوزی در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی+تصاویر

ساعت: 11:43 منتشر شده در مورخ: 1396/04/09 شناسه خبر: 1138694

آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس نمونه دولتی سال تحصیلی 97-96 همزمان با مناطق و نواحی استان اردبیل در شهر مرزی اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،قدرت مهرآوران رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در بازدید از برگزاری این آزمون با اعلام این خبر گفت: آزمون ورودی پایه هفتم و دهم نمونه دولتی منطقه اصلاندوز صبح امروز جمعه با شرکت 55 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مدارس منطقه در دبیرستان دخترانه راه زینب(س) برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این آزمون را شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود:این دانش‌آموزان با استعدادیابی برای حضور در دوره اول و دوم متوسطه مدارس نمونه دولتی آماده شده و زمینه حضور فعالانه و علمی را پیدا می‌کنند.

مهرآوران که به همراه معاونان آموزشی و پرورشی و کارشناسان اداره از این آزمون بازدید کردند از زحمات مدیران مدارس و عوامل اجرایی مربوطه به جهت رعایت نظم و مقررات آزمون و رعایت دستور العمل مربوط قدردانی کرد.

گفتنی است،از تعداد 55 نفر دانش آموز مدارس منطقه 23 نفر برای هفتم و 32 نفر نیز برای دهم در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت 55 دانش آموز دختر و پسر اصلاندوزی در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..