تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه راه خلخال، شال، ماجولان به ماسوله با قوت ادامه خواهد یافت

ساعت: 10:50 منتشر شده در مورخ: 1396/04/09 شناسه خبر: 1138606

استاندار اردبیل گفت: پروژه راه خلخال، شال، ماجولان به ماسوله با قوت ادامه خواهد یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ،مجید خدابخش استاندار اردبیل به اتفاق حضرت آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل و جمعی از مسئولین استانی وا عضای شورای تامین شهرستان خلخال از پروژه خلخال، شال، ماجولان_ ماسوله بازدید کردند.

استاندار اردبیل در این بازدید اظهار کرد: پروژه راه خلخا،ل شال، ماجولان_ ماسوله با قوت ادامه خواهد یافت.

خدابخش افزود: بیش از 35 کیلومتر از این پروژه در استان اردبیل قرار گرفته که 20 کیلومتر آن تا پایان امسال و 15 کیلومتر دیگر تا پایان سال  1397 آسفالت خواهد گردیدشد.

استاندار اردبیل افزود: حدود 20 کیلومتر از این جاده در حوزه استحفاظی شهرستان فومن قرار دارد که با برگزاری جلسه ای با حضور مسئولین شهرستان خلخال و استانداران دو استان گیلان و اردبیل در دو هفته آینده، امیدواریم این مسیر نیز برای تردد آماده شود.

در این بازدید محبوب حیدری مدیر کل راه وشهرسازی استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه تکمیل این جاده نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است گفت: پیمانکاران این بخش، انصافا کار را بدون هیچ گونه اعتباری با هزینه کرد بخش خصوصی پیش برده اند.

وی اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد این محور به عنوان یک محور اصلی گردشگری تا 1397 تکمیل شود.

به گزارش ازناو ، فاصله شهرستان خلخال تا ماسوله گیلان 100 کیلومتر است که یکی از مسیر های زیبای گردشگری است.

 بازدید مسئولین استانی از پروژه خلخال ، شال ماجولان ماسوله  بازدید مسئولین استانی از پروژه خلخال ، شال ماجولان ماسوله  بازدید مسئولین استانی از پروژه خلخال ، شال ماجولان ماسوله  بازدید مسئولین استانی از پروژه خلخال ، شال ماجولان ماسوله  بازدید مسئولین استانی از پروژه خلخال ، شال ماجولان ماسوله  بازدید مسئولین استانی از پروژه خلخال ، شال ماجولان ماسوله  بازدید مسئولین استانی از پروژه خلخال ، شال ماجولان ماسوله  بازدید مسئولین استانی از پروژه خلخال ، شال ماجولان ماسوله

عکس و گزارش : سید مصطفی مرادخانی

 انتهای پیام / خلخال




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه راه خلخال، شال، ماجولان به ماسوله با قوت ادامه خواهد یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..