تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی دو کمباین در شهرستان کلاله یک کشته برجای گذاشت

ساعت: 11:29 منتشر شده در مورخ: 1396/04/09 شناسه خبر: 1138673

روز گذشته دو دستگاه کمباین در ارتفاعات شهرستان کلاله واژگون شد که یک کشته و دو مجروح حاصل این اتفاقات بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، دو دستگاه کمباین در ارتفاعات شهرستان کلاله واژگون شد که یک کشته و دو مجروح در برداشت.

اولین حادثه مربوط به واژگونی کمباین در ارتفاعات روستای اورجنلی بود که متاسفانه عدم مهارت راننده در کنترل کمباین باعث واژگونی این دستگاه شد و راننده، جان خود را از دست داد.

همچنین در ساعات پایانی روز گذشته یک دستگاه کمباین دیگر در روستای کسن واژگون می شود که خوشبختانه راننده وی یک نفر دیگر، خود را از کمباین به بیرون پرتاب می کنند و با انتقال به بیمارستان توسط اورژانس گلیداغ و پایگاه هلال احمر چاتال شهرستان کلاله، مداوا می شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی دو کمباین در شهرستان کلاله یک کشته برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..