تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح مجلس نمایندگان آمریکا برای مجازات قطر

کد خبر: ۵۵۷۷۱۱

۱۶۰  بازدید

رئیس کمیسیون امور خارجه در مجلس نمایندگان آمریکا گفت که رابطه قطر با حماس یک عامل نگرانی واقعی است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون امور خارجه در مجلس نمایندگان آمریکا گفت که رابطه قطر با حماس یک عامل نگرانی واقعی است.

 رئیس کمیسیون امور خارجه در مجلس نمایندگان آمریکا با بیان این مطلب گفت: دوحه تبدیل به خاستگاهی برای رهبران برجسته حماس و اخوان‌المسلمین شده است که این گروه‌ها از طرف مصر، عربستان، بحرین و امارات تروریستی‌ به حساب می‌آیند.


رویس افزود: با وجود فشارهای روزافزون جامعه بین‌الملل اما قطر رابطه‌اش را با حماس حفظ کرد و وزیر خارجه قطر نیز حماس را یک جنبش مقاومت مشروع توصیف کرد.

این مسئول آمریکایی افزود: به همین دلیل من و گروهی از همکارانم در کمیسیون امور خارجه پیش‌نویس قانونی را ارائه دادیم که تحریم‌هایی را بر هر سازمان یا شخص یا دولت‌هایی اعمال می‌کند که از حماس حمایت کرده یا حمایت مادی یا دیپلماتیک را به آن ارائه دهند یا اعضای حماس را در کشور خود جای دهند.

پیشتر نماینده آمریکا در سازمان ملل گفته بود: اولویت رئیس‌جمهوری آمریکا در خصوص بحران قطر این است که دوحه حمایت مالی‌اش از "تروریسم" را متوقف کند.

وی افزود: درست است که ما پایگاه نظامی در قطر داریم اما اولویت با توقف حمایت مالی از تروریسم است.

نماینده آمریکا در سازمان ملل تصریح کرد که گروه تندرو اخوان‌المسلمین عامل مشکلات برای تمامی منطقه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح مجلس نمایندگان آمریکا برای مجازات قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..