تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست گاز باعث انفجار ساختمانی در جنوب تهران شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از نشت گاز و انفجار در یک ساختمان مسکونی در جنوب تهران خبر داد و گفت:در این حادثه 2 جوان 18 و 20 ساله مصدوم شدند.

انفجار ساختمانی در جنوب تهران

سید جلال ملکی افزود: ساعت 18:47 دیروز حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی در مقابل ترمینال خاوران به سامانه 125 اعلام و ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حاثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در طبقه آخر یک ساختمان مسکونی 3 طبقه بدلیل نشت گاز یک واحد مسکونی دچار انفجار شد.
ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت انفجار این واحد تا حدودی تخریب شد ادامه داد: 2 واحد مسکونی طبقات پایینی و همچنین حدود 6 خانه که در نزدیکی محل حادثه بودند دچار تخریب و خسارت شدند.
وی خاطرنشان کرد: این حادثه منجر به آتش سوزی نشد و همچنین 2 مرد جوان 18 و 20 ساله توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد. 

تهیه و تدوین : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست گاز باعث انفجار ساختمانی در جنوب تهران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..