تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش زیبای بازیگر تئوری بیگ بنگ به آتش سوزی مخوف در خانه اش

منزل مسکونی جانی گالکی، بازیگر سریال «تئوری بیگ‌بنگ» طعمه حریق شد.

جامعه از مردم تشکیل می شود نه از ساختمان ها...

در یک آتش‌سوزی گسترده در ایالت کالیفرنیا که از روز دوشنبه پنجم تیر آغاز شده است،‌ خانه جانی گالکی، بازیگر سرشناس آمریکایی در آتش سوخت. به گفته نماینده گالکی، او هنگام آتش‌سوزی خانه نبوده و در این حادثه آسیب ندیده است.

بازیگر «تئوری بیگ‌بنگ» پس از این حادثه در بیانیه‌ای اعلام کرد:
«دلم همراه تمام افرادی است که در این آتش‌سوزی خسارت دیده‌اند. ما همواره با این تهدید زندگی می‌کنیم اما زندگی در این منطقه زیبا ارزشش را دارد. جامعه از مردم تشکیل می‌شود نه از ساختمان‌ها. با فرونشستن آتش زمان بازسازی فرا می‌رسد. ما همانند گذشته دوباره این کار را انجام می‌دهیم و با این کار به هم نزدیک‌تر می‌شویم.»

این آتش‌سوزی گسترده نزدیک به ۷۰۰ هکتار از زمین‌های منطقه‌ای در ۳۰۰ کیلومتری شمال‌غربی لس‌آنجلس را در برگرفته است.

«تئوری بیگ‌بنگ» یکی از سریال‌های محبوب شبکه سی‌بی‌اس است و به غیر از جانی گالکی، بازیگرانی چون جیمز پارسونز، کیلی کوئوکو و سایمون هلبرگ در آن ایفای نقش کرده‌اند.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش زیبای بازیگر تئوری بیگ بنگ به آتش سوزی مخوف در خانه اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..