تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسر زیدان به آلاوز پیوست

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،انزو پس 22 ساله زین الدین زیدان با جدایی از رئال مادرید، طی قراردادی 3 ساله به آلاوز پیوست.

هافبک سابق تیم ملی زیر 19 سال فرانسه در تنها فصل حضور خود در رئال فقط یک بار در ترکیب اصلی لوس بلانکوس به میدان رفت. او در کوپا دل ری مقابل کولتورال لئونسا بازی کرد و یک گل هم به ثمر رساند.


این بازیکن ۲۲ ساله که محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است، در طول دو فصل اخیر، ۷۸ بازی برای کاستیا (تیم دوم رئال) انجام داده و ۷ گل زده و ۱۵ پاس گل داده است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسر زیدان به آلاوز پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..