تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر کارگردان پیشکسوت درباره رابطه هنرمندان و اهالی رسانه

نظر کارگردان پیشکسوت درباره رابطه هنرمندان و اهالی رسانه

ضیاءالدین دری افزود: هنرمندان و اهالی رسانه به یکدیگر احتیاج دارند و این تعامل باید شکل بگیرد.

وی اظهار داشت: هر دو قشر نباید سوءتفاهم ها را جدی بگیرند و اگر دلخوری در زمینه ای میان هنرمندان و خبرنگاران بوجود می آید باید نشستی برگزار کرده و مسئله حل شود.

دری با بیان اینکه اصحاب رسانه طیف زحمتکش جامعه هستند، ادامه داد: جایگاه اصحاب رسانه در سطح جامعه برای تمامی اقشار مشخص است و یک هنرمند نباید بگوید که آنها در جایگاهی نیستند، نباید به این مسئله دامن زد و بهتر است با یک سازماندهی مشخص، اختلافات رفع شود.

کارگردان فیلم سینمایی «صاعقه» تصریح کرد: برخی هنرمندان تا وقتی که در بین مردم مطرح نیستند، احساس می کنند باید دست به هر اقدامی برای معروف شدن بزنند و وقتی هم که مطرح می شوند خود را در سطح بالا می نگرند، در حالیکه این نگرش خوب نیست.

دری با بیان اینکه در عین حال رسانه ها نیز باید اصول حرفه ای خبرنگاری را فراگرفته باشند، گفت: رسانه ها ضرورت دارد خبرنگاران و گزارشگرانی را که برای پوشش برنامه های مختلف می فرستند، از لحاظ توانایی کار بسنجند.

کارگردان سریال تلویزیونی «کیف انگلیسی» افزود: سردبیران رسانه ها نیز باید با مدیریت لازم، بدانند که چه خبرنگارانی را سراغ چه هنرمندانی می فرستند زیرا این کار ظرافت هایی دارد که متاسفانه در برخی موارد مورد توجه قرار نمی گیرد و بی غرض و بدون انگیزه قبلی دلخوری و تنش را بوجود می آورد.

به گفته دری، هنرمندان و اصحاب رسانه ها باید تحمل انتقاد را نیز داشته باشد، گاهی بی دلیل فضای خبری شلوغ می شود، در حالیکه اتفاق خاصی نیافتاده و افراد باید ظرفیت تحمل نقد را داشته باشند.

کارگردان فیلم سینمایی «باد و شقایق» افزود: نباید اجازه دهیم بی جهت بین اصحاب رسانه و هنرمندان تنش بوجود بیاید، نمایندگان رسانه ها نیز باید آموزش های لازم را فراگیرند و با آمادگی کامل در فضای خبری حاضر شوند.

دری با بیان اینکه هر دو این قشرها لازم و ملزوم یکدیگر هستند، خاطرنشان کرد: اهالی رسانه و هنرمندان در کنار هم می‌توانند به ارتقاء فرهنگ جامعه کمک کنند، پس نباید فضای تعامل را تخریب کرد.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر کارگردان پیشکسوت درباره رابطه هنرمندان و اهالی رسانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..