تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال و جباری، گذشته ای تلخ و آینده ای نامعلوم

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجتبی جباری بازيكن سابق استقلال پس از چند فصل بازی در لیگ قطر به ایران بازگشت تا در نهايت بار دیگر با پیراهن استقلال در لیگ هفدهم حضور یابد.

شماره هشت سابق استقلال شايد از نظر هواداران بهترين خريد باشد اما در اين ميان هستند افرادى كه به نظر زياد از خريد جبارى به علت مصدوميت هاى متوالى رضايت نداشته باشند از جمله مى توان به يكى از پزشكان تيم استقلال اشاره كرد.

بازيكنى كه بارها طعم مصدوميت را چشيده و به نوعى مى توان گفت مديران استقلال به اين مورد توجهى نداشتند و قرارداد را با بازيكن به نسبت مصدوم امضا كرده اند.

جباری در سال هاى حضورش در استقلال 135 بازی با پیراهن اين تيم داشته که حاصل آن 26 گل برای آبى پوشان بوده است.

 با اين وجود خريد جبارى، آن هم بعد از جوان گرايى هاى بسيارى كه از سوى مديران استقلال رخ داد شايد كمى عجيب به نظر برسد، چرا كه اين خريد، آن هم با مصدوميت و سن بالا شايد آن طور كه بايد براى استقلال كارايى نداشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال و جباری، گذشته ای تلخ و آینده ای نامعلوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..