تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی پیتزا و بستنی فروشی همدست می‌شوند

کد خبر: ۵۵۷۲۴۶

۲۲۲  بازدید

پیتزا و بستنی هردو از خوراکی‌های پرطرفدار هستند، اما به ندرت کسی هردو را با هم می‌خورد.

برترین ها: پیتزا و بستنی هردو از خوراکی‌های پرطرفدار هستند، اما به ندرت کسی هردو را با هم می‌خورد. بااین حال به لطف همکاری بین یک بستنی فروشی و پیتزا فروشی آن‌ها دیگر از هم جدا نیستند.

در سال ۲۰۱۲ یک بستنی فروشی در فیلادلفیا به روش جالبی به همسایه جدید خود که یک پیتزافروشی بود خوشامد گفت: با ایجاد یک بستنی با طعم پیتزا. اما این حماسه اینجا متوقف نمی‌شود. از آن زمان تاکنون آن‌ها کسب و کارشان را با هم ترکیب کرده اند تا یک غذای خوش طعم تولید کنند. آن‌ها در یک حرکت عاشقانه یا تنفر برانگیز یک اسکوپ بستنی را روی پیتزای داغ و پنیری قرار می‌دهند. هرچند این غذا ممکن است معده شما را به هم بریزد، اما چندین سال است که خیلی از مشتریان کنجکاو را به سوی خود جلب کرده است.

وقتی پیتزا و بستنی فروشی همدست می‌شوند  وقتی پیتزا و بستنی فروشی همدست می‌شوند  وقتی پیتزا و بستنی فروشی همدست می‌شوند  وقتی پیتزا و بستنی فروشی همدست می‌شوند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی پیتزا و بستنی فروشی همدست می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..