تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرد 50 ساله به اندازه کودک 5 ساله

کد خبر: ۵۵۷۲۴۴

۲۲۲  بازدید

باسوری لال از هند قهرمان روستای خود است و به طور مرتب توسط مسافران کنجکاو مناطق اطراف مورد بازدید قرار می‌گیرد.

برترین ها: باسوری لال از هند قهرمان روستای خود است و به طور مرتب توسط مسافران کنجکاو مناطق اطراف مورد بازدید قرار می‌گیرد و خانواده اش از این جهت خوشحال هستند. خود باسوری هم مشکلی با قد خود ندارد و مثل سایر مردم کار می‌کند، زندگی می‌کند و می‌خوابد. اما بااینکه خوشحال است، اما مشکلات زیادی هم به خاطر قدش برایش پیش می‌آید.

وقتی بوساری کودک نوپا بود قد عادی داشت و کمی بعد که پنج ساله شد خانواده اش متوجه شدند که او دیگر رشد نمی‌کند. اما شرایط اقتصادی خانواده طوری نبود که او را نزد پزشک مناسب ببرند. هرچه بوساری بزرگتر می‌شد با مشکلات و زورگویی‌های بیشتری روبرو می‌شد، اما دیگر آن روز‌ها به سر رسیده و تنها کسی است که همه مردم روستا او را دوست دارند. او اکنون ۵۰ سال دارد و با برادرش و همسر او زندگی و در یک کارخانه محلی کار می‌کند.

مرد 50 ساله به اندازه کودک 5 ساله  مرد 50 ساله به اندازه کودک 5 ساله  مرد 50 ساله به اندازه کودک 5 ساله  مرد 50 ساله به اندازه کودک 5 ساله  مرد 50 ساله به اندازه کودک 5 ساله  مرد 50 ساله به اندازه کودک 5 ساله  مرد 50 ساله به اندازه کودک 5 ساله 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرد 50 ساله به اندازه کودک 5 ساله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..