تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند

کد خبر: ۵۵۶۸۶۴

۱۸۲  بازدید

به تازگی ماشین‌های فروش در سراسر فرانسه ظاهر شده اند. این کیوسک‌ها به جای نوشیدنی‌های شیرین، داستان‌های کوتاه ارائه می‌دهند.

برترین ها: به تازگی ماشین‌های فروش در سراسر فرانسه ظاهر شده اند. این کیوسک‌ها به جای نوشیدنی‌های شیرین، داستان‌های کوتاه ارائه می‌دهند. چه در فرودگاه باشید، یا در ایستگاه قطار یا حتی درحال همراهی با عزیزانتان هنگام خرید در بازار، این کیوسک‌های خلاقانه به گذر زمان کمک می‌کنند.

هریک از این ماشین‌ها به روشی جذاب به وقت کشی مسافران و مشتریان کمک می‌کنند. برای استفاده از این اختراع خلاقانه، زمان مطالعه مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید: ۱، ۳ یا ۵ دقیقه. سپس دستگاه با یک داستان کوتاه تصادفی برای پر کردن وقتتان و راحت‌تر کردن انتظار شما را شگفت زده می‌کند. این دستگاه اولین بار در فرودگاه شارل دوگل پاریس افتتاح شد و از آن زمان در مکان‌های عمومی مختلفی در سراسر کشور نصب شده اند.

دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند  دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند  دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند  دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..