تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه ای از گوگل که قرار دادن آگهی در واقعیت مجازی را ممکن می کند

پروژه ای از گوگل که قرار دادن آگهی در واقعیت مجازی را ممکن می کند

احتمالاً تا به حال راجع به پروژه Area 120 گوگل شنیده اید. گوگل با راه اندازی این پروژه به کارکنان خود این امکان را داد تا ایده های تجاری و ایده هایی که برای به راه انداختن شرکت های مستقل و استارتاپ ها دارند را به کمک این شرکت، تحقق بخشند. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

پروژه مذکور در ماه مارس 2016 راه اندازی شده، اما هنوز هم ارزش واقعی آن به ما اثبات نشده است. با این حال به نظر می رسد یک پروژه خاص که از درون Area 120 شکل گرفته قصد دارد تغییراتی در این روند ایجاد کند و به خصوص پاسخی برای یکی از پرسش های مهم توسعه دهندگان واقیعت مجازی به همراه خود داشته باشد.

در حالی که پلتفرم های واقعیت مجازی آنچنان که باید به تکامل نرسیده اند و توسط عموم مردم کشف نشده اند، طبیعی است که توسعه دهندگان کمتر به سراغ این فناوری بروند. البته این که درآمدزایی از راه محتوای واقعیت مجازی چندان امکان پذیر نبوده هم به این موضوع کمکی نکرده است.

این دقیقاً همان موضوعی است که پروژه Area 120 گوگل پاسخش را پیدا کرده است. ورک شاپی به نام Big G پروژه ای ساخته که امکان قرار دادن تبلیغ در واقعیت مجازی را برای توسعه دهندگان فراهم می آورد. در واقع توسعه دهندگان می توانند در محتوای واقعیت مجازی خودشان آگهی قرار دهند و توجه کاربران را به آن جلب کنند.

کاربران این آگهی ها را به شگل یک مکعب در پلتفرم واقعیت مجازی مشاهده می کنند که با ضربه بر روی آن مکعب یا خیره شدن به آن برای چند ثانیه، ویدیو پلیری از درون مکعب باز خواهد شد و کاربر به راحتی می تواند ویدیو را مشاهده کند و سپس آن را ببندد.

این در واقع هدف گوگل است که هم آگهی دهنده و توسعه دهنده را راضی می کند و هم مزاحم کاربر واقعیت مجازی نمی شود.

بد نیست بدانید که Big G فعلاً قصد دارد این قابلیت را برای گوگل Daydream، Cardboard و پلتفرم Gear VR سامسونگ فعال سازد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه ای از گوگل که قرار دادن آگهی در واقعیت مجازی را ممکن می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..