تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوقات فراغت، بهترین فرصت برای ترویج سبک زندگی اسلامی است

ساعت: 18:00 منتشر شده در مورخ: 1396/04/08 شناسه خبر: 1138576

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: باید سبک زندگی ما اسلامی باشد و اوقات فراغت، فرصتی مناسب برای ترویج سبک زندگی اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام حیدر کوثری در مراسم افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت تابستانی کانون فرهنگی ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با تاکید بر لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه اظهار کرد: باید سبک زندگی ما اسلامی باشد و همه وظیفه داریم تا در این راه قدم برداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: دشمنان در مقابل سبک زندگی اسلامی به دنبال ترویج سبک زندگی غربی هستند و اوقات فراغت را به عنوان فرصتی برای دست یابی به اهداف خود می داند.

وی با اشاره به اینکه بی تفاوت  و بی خیال بودن در دین جایی ندارد، گفت: در هیچ مسئله ای نباید بی خیال و بی تفاوت بود و در موضوع سبک زندگی اسلامی نیز نباید بی تفاوت بود.

کوثری با بیان اینکه دشمن امروز از طریق جنگ نرم وارد شده است، تصریح کرد: دشمن امروز از طریق جنگ نرم می خواهد به اهداف خود دست یابد و بر روی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نیز برنامه ریزی می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: باید به اوقات فراغت دانش آموزان، نوجوانان و جوانان توجه ویژه ای شده وبرنامه ریزی مناسب انجام گیرد.

سخنرانی و خیرمقدم گویی توسط رسول بخشی ، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب و برگزاری کلاس آشنایی با مضرات مواد مخدر و تجلیل از تعدادی از فعالان قرآنی کانون فرهنگی ولایت از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوقات فراغت، بهترین فرصت برای ترویج سبک زندگی اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..