تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا، آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان/ دانش آموزان پیش ثبت نام خود را در مدارس انجام دهند

ساعت: 15:15 منتشر شده در مورخ: 1396/04/08 شناسه خبر: 1138423

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان گفت: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در پایه هفتم و دهم روز جمعه 9 تیر ماه در 14 شهرستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "ابراهیم حاجیلری" امروز در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ اظهارکرد: این آزمون با رقابت بیش از 15 هزار دانش آموز 8هزار و 300 دانش آموز در پایه هفتم و 7 هزار دانش آموز در پایه نهم برای ورود به مدارس نمونه استان برگزار می شود.

وی افزود: سوالات آزمون برای ورودی پایه هفتم از 5 عنوان کتاب درسی ریاضی، علوم، مطالعات اجتماعی، فارسی، آموزش قرآن و هدیه های آسمان پایه ششم با 80 سوال و 100 دقیقه زمان برای پاسخگویی خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه استان ادامه داد: برای دانش آموزان دهم نیز 7 عنوان درسی پیام های آسمانی، فارسی، عربی، مطالعات اجتماعی، انگلیسی، علوم و ریاضی با 100 سوال و اختصاص 120 دقیقه زمان برای پاسخگویی با دفترچه های مستقل انجام خواهد شد.

افزایش 10 درصدی ورودی مدارس نمونه

وی با اعلام افزایش حدود 10 درصدی ورودی مدارس نمونه ، تصریح کرد: براساس ظرفیت های پیش بینی شده در سطح شهرستان ها و مدارس حجم ورودی دانش آموزان به مدارس نمونه در سال جدید افزایش یافته است.از اعلام نتیجه برای ثبت نام اقدام کنند.

حاجیلری یادآورشد: مدارس نمونه استان خوابگاه مستقل ندارند، لذا آندسته از دانش آموزانی که از مناطق دورافتاده و کوهستانی در این مدارس قبول می شوند درخوابگاه های مناطق کوهاپایه ای ساماندهی می شوند و باید بر طبق ضوابط خوابگاه ها رفتار کنند.

دانش آموزان پیش ثبت نام های خود را در مدارس عادی انجام دهند

این مقام مسول با بیان اینکه دانش آموزان پیش ثبت نام های خود را در مدارس عادی انجام دهند، متذکر شد: دانش آموزان و خانواده های آنان منتظر اعلام نتایج نمانند .

حاجیلری گفت: تلاش برای اینکه در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج اعلام شود که دانش آموران می توانند از سایت رسمی آموزش و پرورش استان به آن دسترسی یابند.

تیرماه نتایج مدارس تیزهوشان

وی در خصوص اعلام نتایج مدارس استعداد های درخشان نیز، افزود: چون در این آزمون تنها مجری اجرای آزمون هستیم و تمام مراحل از طراحی سوالات تا اعلام نتایج کشوری انجام می شود لذا باید منتظر اعلام از سوی وزارت در تیرماه باشیم

اعلام نتایج به دانش آموزان از سوی مدیران هم انجام شود

معاون آموزش و پرورش استان در خاتمه اذعان کرد: نتایج آزمون ها باید از سوی مدیران به دانش آموزان نیز اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا، آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان/ دانش آموزان پیش ثبت نام خود را در مدارس انجام دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..