تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفس‌های آخر چشمه برم در سایه بی تدبیری مسئولین+ عکس

ساعت: 14:11 منتشر شده در مورخ: 1396/04/08 شناسه خبر: 1138263

چشمه برم لردگان به دلیل رسیدگی نکردن و مغفول ماندن از چشم مسئولین، فضای مناسبی را گردشگران فراهم نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ وضعیت نابه‌سامان چشمه برم لردگان را می‌بینید که باعث گلایه گردشگران و شهروندان شده است.

چشمه‌برم در شهرستان لردگان با شهرکرد مرکز استان چهارمحال وبختیاری 160 کیلومتر فاصله دارد. این چشمه علاوه بر تأمین آب کشاورزی، یکی از سرشاخه‌های کارون است و چشم‌انداز زیبایی را برای شهر لردگان بوجود آورده‌است. اطراف این چشمه به صورت پارکی برای تفرج گردشگران است.
 
متاسفانه به علت کم توجهی مسئولان شهر لردگان و انباشت زباله های فراوان و عدم لایه روبی این چشمه، همواره اسباب نگرانی دوستداران و فعالان محیط زیست منطقه را فراهم کرده که نشان از کم توجه ای مدیران شهری لردگان دارد! در حالی که تنها کافی بود شهرداری و سازمان میراث فرهنگی و جهانگردی دستی بر سر و گوش این قطب گردشگری می کشیدند تا جذابیت های گردشگری اش دوباره خودنمایی می کردند
.



انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفس‌های آخر چشمه برم در سایه بی تدبیری مسئولین+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..