تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 برای PC

بازی جنگاوری نوین ۲ (به انگلیسی: Call of Duty: Modern Warfare 2) یک بازی تیراندازی اول شخص از سری بازی‌های ندای وظیفه است که توسط شرکت اینفینیتی وارد ساخته شده و توسط شرکت اکتیویژن برای پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ویندوز منتشر شده‌است. این بازی بطور رسمی در ۱۱ فوریه ۲۰۰۹ معرفی، و در ۱۰ نوامبر ۲۰۰۹ بصورت جهانی منتشر شد. جنگاوری نوین ۲ ششمین بازی از سری بازی‌های ندای وظیفه و ادامهٔ بازی جنگاوری نوین ۱ (کال اف دیوتی ۴) و در امتداد همان خط داستان که در جنگاوری نوین ۳ به پایان میرسد. جنگاوری نوین ۲ توانسته‌است نقدهای مثبتی را از وبگاه‌های بازی مختلف دریافت کند، امتیاز موفق ۹۴٪ را از متاکریتیک دریافت کرده، همچنین در ۲۴ ساعت اول انتشارش، حدود ۴.۷ میلیون نسخه کپی فروش جهانی داشته‌است. داستان بازی به شیوه‌ای کاملاً سینمایی ساخته شده‌است و دقیقاً بعد از پایان جنگاوری نوین آغاز می‌شود. با وجود تلاش‌های تفنگداران دریایی آمریکا و نیروهای اس.اِی.اس (یگان ویژه ی هوایی انگلستان)، چندملیتی‌های افراطی در روسیه به رأس کار می‌آیند و زاخائف را به عنوان قهرمان ملی روسیه معرفی می‌کنند. در ضمن ولادیمیر ماکاروف، که یکی از افراد نزدیک به زاخائف و از تشکیل دهندگان حزب وی بوده است، اقدام به آغاز یک نبرد با اروپا و اعمال تروریستی فراوان می‌کند.

Call of Duty Modern Warfare 2 + 2 DLC PC-FitGirl

|به همراه پک کامل نقشه های غیررسمی بازی + کلاینت iw4x-v0.4.2 جهت بازی آنلاین|

Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-pc-cover

بازی در افغانستان شروع می‌شود، جایی که تفنگداران دریایی آمریکا به سرپرستی ارتشبد شپرد در تلاش اند تا یکی از شهرهای افغانستان را از دست نیروهای جنگ طلب خارج کنند. در این قسمت سرباز یکم جوزف آلن یکی از نقش های اصلی عملیات را بر عهده دارد. آلن جاسوس سازمان سی.آی.اِی است و با نام مستعار اَلکسی بورودین برای نزدیکی به ماکاروف وارد نیروها او می‌شود. سروان جان “سُوپ” مک تاویش (John Soap Mactavish)و گروهبان گری “رُوچ” سندرسون تحت گروه ۱۴۱ وارد یک منطقه ی هوابرد در روسیه می‌شوند تا نمونه‌های گمشده ی سازمان اس‌سی‌اس از یک ماهواره را بازیابی کنند. در این حین آلن وارد نیروهای ماکاروف شده و به قتل‌عام مردم در فرودگاه بین‌المللی زاخائف می‌پردازد. ماکاروف به نقشه ی آلن پی برده و او را می‌کشد و هویتش را به عنوان یک شخص آمریکایی برملا می‌سازد. از این رو روسیه آمریکا را مسئول این جنایت می‌داند و به آمریکا حمله ی نظامی می‌کند. به سرباز جیمز رامیرز و تیمش در نیروی دریایی آمریکا به رهبری گروهبان یکم فولی ماموریت داده می‌شود تا از حومه ی شهر و مناطق شمال شرقی ویرجینیا در مقابل حملات روس‌ها دفاع کنند. سپس آنها به سمت واشینگتون دی‌سی حرکت می‌کنند.

تیم ۱۴۱ روی پرونده ی ردیابی ماکاروف کار می‌کند و متوجه می‌شود که بزرگ ترین مخالف ماکاروف گیولـِگ است. سروان مک تاویش گیولـِگی را آزاد می‌سازد و با عنوان کاپیتان پرایس شناخته می‌شود. او تصمیم می‌گیرد به سمت هیجاک، یک زیردریایی اتمی روسی برود و یک موشک بالستیک قاره‌پیما را به سمت واشنگتن شلیک کند ولی تصمیم می‌گیرد کلاهکی را در موشک قرار دهد و آن‌را در اتمسفر منفجر کند تا ایستگاه فضایی بین‌المللی نابود شود ولی پالس الکترونیکی باعث می‌شود که همهٔ وسایل الکترونیکی از کار بیفتد اندکی بعد رامیرز و گروهش متوجه می‌شوند شهر بعد از انفجار هسته‌ای از دست رفته‌است. تنها راه تمام کردن ماموریت قرار دادن فشفشهٔ سبز روی پشت‌بام کاخ سفید است که تحت کنترل نیروهای روسی قرار گرفته‌است. رامیرز و گروهش فشفشهٔ سبز را در حداقل زمان ممکن در محل خود قرار می‌دهند. با قرار گرفتن فشفشهٔ سبز روی کاخ سفید خاک آمریکا به طور قطعی از تصرف و کنترل روس‌ها خارج می‌شود.

برای تصرف محل اختفای ماکاروف، مک تاویش و پرایس به ایستگاه هوایی بونیارد در افغانستان و روچ و گوست به کوه‌های قفقاز مقر فرماندهی و خانهٔ شخصی ماکاروف می‌روند. ژنرال شپرد خیانت می‌کند و گوست و روچ را می‌کشد. پرایس و مک تاویش سریعاً متوجهٔ می‌شوند. بعد از ردیابی محل اختفای شپرد در یک پایگاه مخفی در افغانستان، در حین عملیات نفوذی، شپرد با قایق فرار می‌کند و به ورودی عقب یک هلیکوپتر ام‌اچ-۵۳ وارد می‌شود. مک تاویش به جستجوی شپرد می‌پردازد و او را می‌کشد.

منبع توضیحات: ویکی پدیا

تصاویری از محیط بازی:

Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-screenshots Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-screenshots

Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-screenshots Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-screenshots

Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-screenshots Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-screenshots

The most-anticipated game of the year and the sequel to the best-selling first-person action game of all time, Modern Warfare 2 continues the gripping and heart-racing action as players face off against a new threat dedicated to bringing the world to the brink of collapse.Call of Duty®: Modern Warfare 2 features for the first time in video games, the musical soundtrack of legendary Academy Award®, Golden Globe® Award, Grammy® Award and Tony winning composer Hans Zimmer. The title picks up immediately following the historic events of Call of Duty® 4: Modern Warfare®, the blockbuster title that earned worldwide critical acclaim

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows XP or Windows Vista (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
Processor: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better
DirectX®: Microsoft DirectX(R) 9.0c
Hard Drive: 12GB of free hard drive space
Sound: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
Internet: Broadband connection and service required for Multiplayer Connectivity. Internet Connection required for activation.
Co-op/Multiplayer Hosting: To host Co-op or MP matches, a 2Ghz dual-core or better processor is recommended.

اطلاعات فایل: راهنمای نصب:

1) در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را از اینجا دانلود کنید.

2) پس از اتمام نصب، بازی به طور خودکار کرک می شود و نیازی نیست بازی را کرک کنید. بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

3) آموزش استفاده از پک نقشه های مالتی پلیر به همراه فایل دانلودی در یک فایل تکست قرار دارد. لطفا دقت کنید که اتصال به سرورهای هکی کمی دشوار می باشد به همین دلیل لازم هست که نکات را به درستی انجام دهید.

لینک دانلود:

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

ویژگی های نسخه FitGirl بازی:

+ Based on Call.of.Duty.Modern.Warfare.2.MULTi7-PROPHET ISO release: ppt-mw2m.iso (42,879,948,800 bytes)
+ Missing “Stimulus Package” & “Resurgence Pack” multiplayer DLCs added (692 MB)
+ 100% Lossless & MD5 Perfect: all files are identical to originals after installation
+ NOTHING ripped, NOTHING re-encoded
+ Selective download feature: you can skip downloading and installing of unnecessary languages, multiplayer files and MW1 attract video
+ Significantly smaller archive size (compressed from cumulative 40.6 to 6.6~8.4 GB for any single language)
+ Installation takes 40-80 minutes (depending on your system, selected language and components)
+ After-install integrity check so you could make sure that everything installed properly
+ HDD space after installation: 12 GB (~22 GB during installation)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 برای PC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..